مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان خوزستان تودیع و معارفه شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش کودکان و نوجوانان خوزستان ظهر امروز با حضور مسئولین کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، عبدالنبی شاکریان پس از گذشت 27 سال از دوره ریاست بر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تودیع و به‌جای وی، غلامرضا شنبدی به‌عنوان مدیرکل کانون استان خوزستان منصوب شد.
در این همایش فرج‌الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: دشمن جنگ را از تسلیحات نظامی به سمت امورات فرهنگی سوق داده که باید مسئولان فرهنگی کشورمان بیش‌ازپیش به این امر خطیر و حیاتی توجه کنند.
وی افزود: نقش کانون فکری پرورش کودکان و نوجوانان در این مهم بسیار پررنگ است زیرا در این مکان مسئولان آینده کشورمان از لحاظ تربیتی و فرهنگی پرورش می‌یابند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان اظهار داشت: در استان خوزستان به دلیل فراوانی قومیتی باید به بحث فرهنگی توجه ویژه شود.
وی در این مراسم از تلاش‌های فراوان عبدالنبی شاکریان که به مدت 27 سال ریاست بر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، توانست طرح‌های خوبی را در راستای فرهنگ‌سازی انجام دهد، تقدیر کرد.
خبیر در ادامه سخنان خود به مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان توصیه کرد تا در طی مدت ریاست خود، امورات را با مشورت دیگران به‌پیش ببرد.