خوزستان از نبود منابع انسانی کارآمد رنج می‌برد

معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به پیامدهای ناشی از جنگ در این استان گفت: خوزستان از نبود منابع انسانی کارآمد رنج می‌برد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فرج‌الله خبیر روز پنجشنبه در آیین معرفی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در مجتمع فرهنگی کانون اهواز افزود: خسارات وارده به تأسیسات در زمان جنگ تحمیلی با آسیبی که به منابع انسانی کارآمد در خوزستان وارد شده قابل مقایسه نبوده و این به‌آسانی قابل جبران نیست.
وی در ادامه اظهار کرد: کار کردن در خوزستان به دلیل از بین رفتن زیرساخت‌های آن در زمان جنگ سخت است و کسی که در این استان مسئولیت می‌پذیرد باید تلاش مضاعفی انجام دهد.
وی اظهار کرد: خوزستان دارای تنوع فرهنگی بسیاری است و از این حیث استانی نظیر آن در کشور وجود ندارد.
خبیر به سابقه مدیریتی 27 ساله مدیرکل پیشین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اشاره کرد و افزود: اگر ثبات مدیریتی در همه بخش‌ها وجود داشته باشد امور به‌خوبی پیش خواهد رفت.
گفتنی است: آیین تقدیر از عبدالنبی شاکریان و معرفی غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارم تیرماه با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان، معاون فرهنگی کانون کشور، مشاور اجرایی مدیرعامل کانون، مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان، کارکنان کانون استان و تنی چند از دیگر مسئولین استانی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری اهواز برگزار شد.