گرامیداشت شهدای فاجعه 7 تیر در مراکز کانون پرورش فکری خوزستان

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور کودکان و نوجوانان آیین گرامیداشت شهدای فاجعه هفتم تیر را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، همزمان با سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 5 اهواز به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر اعضا با این واقعه و شهدای این روز تاریخی با برپایی کارگاه‌های هنری اقدام به معرفی شهدای این فاجعه کرد.
لیلا رحمانیان مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 5 اهواز پیرامون این برنامه توضیح داد: در این مراسم مربیان کانون شهدای هفتم تیر به‌خصوص شهدای خوزستانی این فاجعه به شرکت‌کنندگان معرفی شدند.
این مسئول فرهنگی با بیان این‌که این فاجعه را در سالروز آن برای اعضای مرکز 5 اهواز بازخوانی کردیم و به بچه‌ها یادآور شدیم که این انقلاب با خون افراد زیادی آبیاری شده است گفت: در این مراسم یاد شهید حجت‌الاسلام سید محمدکاظم دانش، شهید علیرضا چراغزاده دزفولی و شهید سید محمدجواد شرافت شهدای خوزستانی این فاجعه گرامی داشته شد.
فهیمه کمال فر مسئول کانون شماره 3 اندیمشک نیز از برگزاری مراسم گرامی داشت این فاجعه در این شهرستان با حضور کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: در این روز مربیان کانون با اجرای قصه‌گویی از کتاب افسانه گل‌های آبی و برپایی ایستگاه کاردستی این واقعه را به بچه‌ها معرفی کردند.
بر اساس این گزارش دیگر مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان نیز با برگزاری مراسم‌هایی مشابه سالروز این فاجعه را با حضور کودکان و نوجوانان گرامی داشتند.