ویژه برنامه ی نسیم بهشتی کانون میزبان کودکان و نوجوانان رامشیری

همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برنامه "نسیم بهشتی" برای کودکان و نوجوانان رامشیری اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، شهناز قنواتی مسئول کانون رامشیر با اعلام این خبر گفت: مربیان کانون از ابتدای ماه رمضان ویژه برنامه "نسیم بهشتی" را برای کودکان و نوجوانان اجرا می کنند.
وی با اشاره به این که در این ویژه برنامه جلسات ختم قرآن و آموزش احکام در قالب قصه گویی برای بچه ها اجرا می شود افزود: در این فعالیت مربیان کانون با برگزاری مسابقات قرآنی همچون: جورچین احادیث با عنوان (کلام نورانی)، جداول قرآنی و حفظ اشعار درباره ی روزه و ماه رمضان کودکان و نوجوانان را با مسائل دینی آشنا می کنند.
قنواتی برپایی نمایشگاه کتابهای مذهبی، کارگاه کاردستی، مسابقه ادبی (بهشت کوچک من)، مسابقه نقاشی (عطر فردوس)، نمایش فیلم، شعرخوانی و معرفی کتابهای دینی را دیگر فعالیت های این ویژه برنامه معرفی کرد و یادآور شد: در این برنامه بر آموزش نماز به بچه ها توسط مربیان تاکید شده است و بر همین اساس ضمن آموزش این فریضه ی الهی نماز جماعت با حضور کودکان و نوجوانان برپا می شود.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 52 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.
مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.