کارکنان کانون قلب تپنده نظام تعلیم و تربیت هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان کارکنان کانون را قلب تپنده‌ی نظام تعلیم تربیت معرفی کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی گفت: کارکنان کانون به شیوه‌های کارشناسانه به ترویج فرهنگ صحیح کتاب‌خوانی و توسعه کارآمد ترویج سواد خواندن و کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان می‌پردازند و این کار را به شیوه‌ی شایسته انجام داده و می‌دهند.
وی سرمایه‌گذاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را تضمینی برای آینده درخشان استان و کشور دانست و افزود: امیدواریم با تحولاتی که صورت می‌گیرد سرمایه‌گذاری‌های بیشتر و بهتری در این زمینه انجام شود تا بتوانیم با نزدیک کردن دل‌ها و هم‌فکری و ایجاد هم‌زبانی در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، «دولت و ملت، هم‌دلی و هم‌زبانی» قدم برداریم.
شنبدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان را پرچم‌دار اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی به شیوه‌ی غیرمستقیم برای کودکان و نوجوانان در استان معرفی کرد و تأکید کرد: این مهم به جد در برنامه‌های پیش رو به آن پرداخته خواهد شد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: درب‌های کانون به روی اهالی فرهنگ و هنر استان که در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کنند باز است و ما با آغوش باز در راستای غنا بخشی به فعالیت‌های کانون از آن‌ها استقبال می‌کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان کانون را نهادی اثرگذار در جهت‌دهی و هدایت، جریان فکری و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان دانست که کارشناسان و مربیان آن با برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌هایی چون قصه‌گویی، کاردستی، نمایش خلاق، پویانمایی، نقاشی، ظریف بری با چوب، نمایش عروسکی، نمایش فیلم و دیگر فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در این راستا قدم برمی‌دارند.
این مدیرکل فرهنگی در ادامه سخنان خود با اشاره به این‌که در حال حاضر کانون در 30 شهر استان 52 مرکز ثابت و سیار دارد و ازلحاظ تعداد مراکز در کشور در رتبه سوم است توضیح داد: این تعداد مراکز جوابگوی کودکان و نوجوانان استان نیست و انشا الله در برنامه‌های خود بر آنیم که با همراهی و مساعدت مسئولین استانی و کشوری و تلاش و همت کارکنان پرتلاش کانون استان خوزستان با راه‌اندازی کتاب‌خانه‌ی سیار کانون در شهرهای مختلف استان بتوانیم به کودکان و نوجوانان بیشتری خدمت‌رسانی کنیم.