مسابقه‌ ساخت عروسک استکباری در اهواز برگزار می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری شورای شهر اهواز و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان فراخوان مسابقه ساخت عروسک ویژه راهپیمایی روز قدس را منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، آخرین جمعه ماه رمضان توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران روز قدس نام‌گذاری شده و این روز فرصتی است تا هرساله مسلمانان سراسر عالم انزجار خود را از سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی ابراز و با حضور قاطع خویش حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین در برابر تجاوز و اشغالگری اعلام دارند.
19 تیرماه در روز جهانی قدس بار دیگر فریاد خشم ملت‌های جهان بر رژیم صهیونیستی که هرروز جنایات تازه‌ای را در فلسطین می‌آفریند، خواهد پیچید و ملت بزرگ ایران نیز در کانون این حرکت بزرگ قرار خواهند داشت.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به همین دلیل قصد دارد با همکاری شورای شهر اهواز و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان؛ مسابقه ساخت عروسک یا آدمک‌های استکباری را به مناسبت این روز بزرگ در اهواز برگزار کند.
علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از وسایل مختلف و یا دورریختنی اقدام به ساخت آدمک‌ها و عروسک‌های مستکبرین جهان به‌خصوص سران کشور اسرائیل کرده و در مسیر راهپیمایی با خود حمل کنند.
گفتنی است: در انتهای مراسم با نصب عروسک در غرفه‌ای که به همین منظور بر پا خواهد شد ضمن محکوم کردن صهیونیسم و استکبار جهانی این نمادهای ظلم و ستمگری به آتش کشیده می‌شوند و به برترین سازندگان این عروسک‌ها از سوی برگزارکنندگان این مراسم جوایزی اهدا خواهد شد.