نوجوانان امیدیه‌ای عضو کانون گروه پزشکی تشکیل دادند

نوجوانان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان امیدیه با شرکت در فعالیت علمی کانون گروه پزشکی تشکیل دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، منصوره محمدی مسئول کانون شماره یک امیدیه با اعلام این خبر گفت: اعضای نوجوان کانون شماره یک امیدیه با شرکت در فعالیت‌های علمی یک گروه پزشکی تشکیل دادند.
وی با بیان این‌که در این برنامه نوجوانان شرکت‌کننده در قالب گروه‌های تخصصی پوست، قلب و عروق، مغز و اعصاب و... اقدام به پژوهش و گردآوری اطلاعات پیرامون موضوع‌ها می‌کنند افزود: گروه‌های پزشکی نوجوانان متشکل از گروه‌های دونفره می‌باشد که هر گروه یک تخصص را انتخاب کرده است.
محمدی توضیح داد: در هر جلسه گروه‌های دونفره به ارائه مباحث مرتبط با رشته‌ی خود می‌پردازند و سایر دوستان خود را با اطلاعات گردآوری‌شده درباره‌ی رشته‌ی خود آشنا می‌کنند.
وی با اشاره به این‌که در انتهای هر دوره از یک پزشک دعوت می‌شود تا توضیحات تکمیلی را در قالب برپایی یک کارگاه یک‌روزه‌ی علمی به بچه‌ها ارائه دهد یادآور شد: فعالیت‌های علمی یکی از فعالیت‌های پرمخاطب این مرکز است که مربیان کانون شماره یک امیدیه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول تابستان فعالیت‌های مختلف را برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهند کرد.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان امیدیه، 2 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.
مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.