کد خبر: 245773
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
بازدید 2462
درخشش 4 کودک خوزستانی در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی فرانسه

چهار کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، چهار کودک خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ماهشهر و بهبهان، چهار دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه را کسب کردند.
«سجاد محسنی» 9 ساله از ماهشهر و «راستین تاجیک» 7 ساله، «پرهام و پویا جاویدان» 5 ساله و 9 ساله (هر سه به‌صورت گروهی) از بهبهان استان خوزستان، چهار کودک خوزستانی هستند که توانستند دیپلم افتخار این مسابقه‌ی بین‌المللی را به خود اختصاص دهند.
این چهار کودک خوزستانی عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند که زیر نظر مربیان هنری کانون در این مسابقه‌ی بین‌المللی شرکت کردند.
بر اساس این گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 911 اثر نقاشی اعضای خود را با موضوع «چهره یا نقاب» به مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال 2015 به این مسابقه ارسال کرده بود که درمجموع 5200 اثر از 53 کشور جهان در آن حضور داشتند و درمجموع یک جایزه اول، یک جایزه هفتم و 8 دیپلم افتخار توسط کودکان ایرانی عضو کانون به دست آمد.
مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه ازجمله مسابقاتی است که همه‌ساله کودکان خوزستانی عضو کانون در آن شرکت می‌کنند و در بیشتر دوره‌های آن موفقیت‌هایی را به دست آورده‌اند.