اردوی استانی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان خوزستان آغاز شد

اردوی استانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با شعار «بر بال صلح» ویژه‌ی اعضای فعال مراکز فرهنگی هنری کانون در دزفول آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، اردوی استانی کانون پرورش فکری با حضور مدیرکل کانون خوزستان، 55 عضو فعال نوجوان پسر مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان، 5 مربی همراه، یک کارشناس ناظر و همچنین عوامل اجرایی شامگاه نهم شهریور ماه 1394 در مجتمع فرهنگی آموزشی شیخ مرتضی انصاری دزفول کار خود را آغاز کرد.
مدیرکل کانون استان خوزستان در مراسم افتتاحیه اردوی استانی اعضای نوجوان کانون، ضمن خیر مقدم به همه‌ی نوجوانان شرکت‌کننده، در اردوی استانی محوریت این اردوی سه‌روزه را «سبک زندگی ایرانی اسلامی» اعلام کرد و گفت: کانون استان خوزستان با برگزاری فعالیت اردو به دنبال رشد تفکر اجتماعی کودکان و نوجوانان است تا این امر سبب همکاری‌های گروهی و مسئولیت‌پذیری در بچه‌ها شود.
وی یکی از ویژگی‌های اردو را تجربه‌ی زندگی دور از خانواده عنوان کرد و افزود: کودکان و نوجوانان در این برنامه فرصت‌های لازم برای آموختن روابط و مهارت‌های اجتماعی را تمرین خواهند کرد.
شنبدی با بیان این‌که در فعالیت اردو به بچه‌ها امکان بروز شایستگی‌هایشان داده می‌شود خاطرنشان کرد: کسب اعتماد به نفس در این زندگی گروهی از نتایج آشکار این فعالیت است.
این مدیرکل فرهنگی خطاب به شرکت‌کنندگان گفت: شما بچه‌ها در این اردو زندگی کردن را تمرین می‌کنید و ما خدمت گذاران شما در کانون امیدواریم که این برنامه فرصت‌های لازم برای شکوفایی استعدادهای شما آینده‌سازان ایران اسلامی را فراهم کند.
اجرای دکلمه، نمایش خلاق، اجرای گروهی سرود ای ایران و شاهنامه‌خوانی عضو کانون از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه بود.
گفتنی است: اردوی تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان که با محوریت «سبک زندگی ایرانی اسلامی» از 9 شهریور آغاز شده است تا 12 شهریور در مجتمع فرهنگی آموزشی شیخ مرتضی انصاری دزفول ادامه خواهد یافت.