«بال‌های کاغذی» در رامهرمز به پرواز درآمدند

به‌مناسبت هفته کتاب، «بال‌های کاغذی» کودکان و نوجوانان رامهرمز به پرواز درآمدند

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز با اعلام این خبر گفت: به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان یک دوره مسابقات کتابخوانی را برگزار کرد.

بهنوش باغبانباشی افزود: این مسابقات در سه حوزه «خلاصه نویسی»، «هم قصه؛ هم معما» و «شعرخوانی» با عنوان بال‌های کاغذی برگزار شد.

وی تصریح کرد: همچنین با انتشار اشعار «سعدی» بین اعضای کانون و مدارس و اعلام فراخوان از تعداد 25 نفر شرکت کننده 10 نفر به مرحله نهایی رسیدند که طی مراسمی به سه نفر از برگزار کنندگان جوایزی اهدا شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز یادآور شد: همچنین پانل ادبی ( تکه‌ای از آسمان) در پاییز امسال پذیرایی آثار ادبی اعضای کودک و نوجوان مرکز رامهرمز است که به مدت یک سال اشعار و دلنوشته‌های اعضای فعال ادبی را در کارگاه‌های شعر و داستان به نمایش می‌گذارد.

باغبانباشی در پایان، با تاکید به اهمیت پرداختن به کودکان و نوجوانان و در راستای رشد و شکوفایی آینده سازان میهن اسلامی، خواستار تعامل بیشتر ادارات شهرستان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.