کتابخانه پستی کانون پرورش فکری خوزستان افتتاح می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: 8 اردیبهشت‌ماه کتابخانه پستی کانون خوزستان با حضور مسئولین استانی و کانون در اهواز افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی با اشاره به این‌که آیین گشایش این مرکز ساعت 10:30 صبح در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک واقع در پیچ استادیوم اهواز برگزار می‌شود افزود: کتابخانه‌ی پستی، مرکزی است دور از دسترس کودکان و نوجوانان روستایی که در آن مربی به‌منظور تحقق اهداف کانون، کتاب و مطالب خواندنی را از طریق پست برای اعضا ارسال می‌کند و بچه‌ها پس از مطالعه و برگشت کتاب از همان طریق، بر اساس علاقه و نیاز کتاب‌های جدید را دریافت می‌کنند.
وی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان داری 57 مرکز ثابت و سیار است و با افتتاح این کتابخانه پستی تعداد مراکز خود را به 58 خواهد رساند.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در 30 شهر استان خوزستان مرکز فرهنگی هنری دارد که مربیان آن‌ها بیش از 40 فعالیت فرهنگی و هنری را برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال برگزار می‌کنند.