گردهمایی مسؤولین و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی کانون خوزستان در اهواز

اولین گردهمایی مسؤولین و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در سال 1395، 14 اردیبهشت‌ماه به میزبانی شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در این گردهمایی یک‌روزه مسؤولین و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مراکز ثابت، سیار و پستی کانون شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان، کارون، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل حضور خواهند داشت و ضمن مرور سیاست‌های کاری کانون در سال 95 به تبادل تجربیات و بهره‌گیری از نقطه نظرات و پیشنهاد‌های یکدیگر خواهند پرداخت.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان 109 مسوول و مربی فرهنگی، 33 مربی هنری و 11 مربی ادبی در 58 مرکز ثابت، سیار و پستی خود دارد که این مربیان فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون با مخاطبین کودک و نوجوان 7 تا 17 سال خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کنند.
مربیان کانون در این مراکز فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی ازجمله قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد،کارگاه شعر، داستان و نوشتن خلاق، مسابقه‌های ادبی، محافل ادبی و ... را برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.
گفتنی است: اولین گردهمایی مسؤولین و مربیان فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان 14 اردیبهشت‌ماه از ساعت 8:30 الی 18:30 در سالن اجتماعات کانون شماره یک اهواز برگزار خواهد شد.