اهدا یک هزار و 255 جلد کتاب به دانش آموزان روستای سویسه

مسوول کانون شماره سه اهواز گفت: یک هزار و 255 جلد کتاب توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کتابخانه مدرسه شهید منتظری روستای سویسه اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، شهناز ممبنی مسئول کانون شماره 3 اهواز بیان داشت: مسئول و مربیان کانون شماره 3 اهواز با حضور در مدرسه شهید منتظری روستای سویسه یک هزار و 255 جلد کتاب با موضوع‌های علمی، داستانی، مذهبی و ... را برای مطالعه دانش آموزان به کتابخانه‌ی این مدرسه اهدا کردند.
وی هدف از انجام این کار را ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان اعلام کرد و افزود: در مراسم اهدا کتاب به این مدرسه روستایی مربیان کانون شماره 3 اهواز با اجرای برنامه‌های قصه‌گویی، نمایش خلاق، مسابقه و نقاشی، فضایی شاد و خاطره‌انگیز را برای دانش آموزان رقم زدند.
ممبنی در ادامه با اشاره به این‌که دین، فرهنگ و تاریخ ما اُنس و الفتی دیرینه و همیشگی با کتاب و کتاب‌خوانی دارد یادآور شد: کتاب بهترین وسیله انتقال میراث فرهنگی، هنری، ادبی و آداب و رسوم از نسلی به نسل دیگر است و به انسان‌ها کمک می‌کند تا میراث فرهنگی و ارزش‌های دینی و تاریخی خود را بشناسد و به آن ارج نهند و ما با این کار در راستای تحقق این امر قدم برداشتیم.
این مسئول فرهنگی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش با همکاری یکدیگر می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های هدفمند در ورود کتاب‌ها و فعالیت‌های کانون به مدارس و حضور دانش آموزان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی مراکز کانون ضمن پاسخ به نیازهای روحی دانش آموزان انگیزه مطالعه، شناخت فضائل اخلاقی، فکر کردن و لذت خواندن را برای دانش آموزان فراهم کنند و نسلی دین‌دار، بااخلاق، بردبار، فداکار و دانشمند تربیت کنند.