روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تجلیل شد

هم‌زمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی از عملکرد یک‌ساله روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در مراسم تجلیل از بهرام یارزاده دهکردی مسوول روابط عمومی کانون خوزستان که هم‌زمان با جلسه شورای فرهنگی کانون در اهواز صورت گرفت غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون استان خوزستان ضمن تبریک این هفته گفت: مسوول روابط عمومی کانون خوزستان، فردی زحمتکش است و به‌خوبی توانسته‌ دستاوردها و اقدامات کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان را به مردم منعکس کند که این نشان از تخصص، ذوق، سلیقه و تعصب سازمانی این نیروی متعهد است.
وی نقش روابط عمومی‌ها را در ارتباط مؤثر شهروندان با دستگاه‌های اداری و اجرایی مهم برشمرد و اظهار داشت: روابط عمومی‌ها با ارتقای نقش خود به نحو مطلوب می‌توانند دریچه‌ای نو و تأثیرگذار نسبت به هر دستگاهی در سطح جامعه باز کنند.
شنبدی دوره‌ی حاضر را عصر ارتباطات برشمرد و بیان کرد: روابط عمومی‌ها در عصری که عصر ارتباطات به شمار می‌رود نقش غیرقابل‌انکاری دارند و آینده جامعه به دست همین عوامل ارتباطاتی رقم خواهد خورد.
در ادامه این جلسه بهرام یارزاده دهکردی مسوول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان موفقیت‌های این واحد از کانون در استان خوزستان را مرهون همکاری‌های خوب تمامی کارکنان ستادی، کارشناسان، مربیان مسوول و مربیان فرهنگی، هنری، ادبی و کارکنان خدمات تمامی مراکز کانون در 30 شهر استان خوزستان دانست و گفت: همکاران کانونی بی‌هیچ چشم‌داشتی به‌عنوان یار روابط عمومی با این واحد در طول سال همکاری می‌کنند و اگر موفقیت‌هایی طی این چند سال به دست آمده، به‌واسطه‌ی این مساعدت‌ها بوده است.
یارزاده دهکردی در ادامه سخنان خود به اهمیت جایگاه روابط عمومی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداخت و از اعتماد و حمایت‌های مدیرکل کانون خوزستان از این واحد تشکر و قدردانی کرد.
مسئول روابط عمومی کانون خوزستان یکی دیگر از عوامل موفقیت‌های این واحد را همکاری‌های خوب اصحاب رسانه‌های نوشتاری و دیداری با روابط عمومی کانون عنوان کرد و یادآور شد: این زحمتکشان عرصه اطلاع‌رسانی بی‌هیچ چشم‌داشتی با کانون همکاری می‌کنند و بنده از طرف خودم، مدیرکل و تمامی کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از آن‌ها تشکر می‌کنم.