مجموعه «داستان‌های پپوچی» کودکان امیدیه ایی را به مطالعه کتاب تشویق می کنند

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان امیدیه با معرفی مجموعه «داستان‌های پپوچی» کودکان این خطه از ایران اسلامی را به مطالعه کتاب تشویق می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، منصوره محمدی مسوول کانون شماره یک امیدیه با اعلام این خبر گفت: معرفی مجموعه‌ی پنج جلدی «داستان‌های پپوچی» به نویسندگی و تصویرگری کلر ژوبرت، در قالب طرح کتاب‌خوانی "جزیره‌ی دانایی" در کانون پرورش فکری کودکان شماره یک این شهرستان توسط مربیان کانون برای دعوت کودکان به مطالعه در حال برگزاری است.
وی افزود: در طرح کتاب‌خوانی "جزیره‌ی دانایی" کتاب داستان‌های پپوچی توسط مربیان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک امیدیه برای بچه‌ها نقد و بررسی می‌شود.
محمدی اضافه کرد: کودکان امیدیه ایی با شرکت در طرح کتاب‌خوانی "جزیره‌ی دانایی"، ضمن آشنایی با شیوه‌های نقد و بررسی کتاب در کارگاه کاردستی، عروسک‌های کاغذی شخصیت‌های این کتاب را می‌سازند و داستان این کتاب را در قالب نمایش کاغذی اجرا می‌کنند.
گفتنی است: کتاب "داستان‌های پپوچی"انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر کرده است که یکی دیگر از قصه‌های تخیلی حیوانات است که در بسته‌بندی جدید و زیبا، مفاهیم ارزشمندی مثل ارتباط و دوستی را به مخاطب گروه سنی «الف و ب» (3 تا 8 سال) آموزش می‌دهند.