ویژه‌برنامه‌ی رمضانی «ضیافت نور» در شهرستان اهواز

ویژه‌برنامه‌ی «ضیافت نور» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با حضور علی ساری نماینده مردم "اهواز، باوی، حمیدیه و کارون" در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل کانون خوزستان در شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، در ابتدای این مراسم که جمعی از کودکان و نوجوانان عضو کانون شماره یک اهواز نیز در آن حضور داشتند مدیرکل کانون خوزستان گفت: برنامه‌های مذهبی کانون با هدف تقویت پرورش حس دینی و روحیه خداشناسی در مراکز کانون سراسر استان خوزستان توسط مربیان کارآزموده انجام می‌شود.

غلامرضا شنبدی افزود: بهره‌گیری از مفاهیم و معانی بلند قرآن در زندگی، ترغیب کودکان و نوجوانان به انجام فرایض دینی و تقویت باورهای دینی و مذهبی دیگر اهدافی است که ما در 58 مرکز کانون در 30 شهر استان خوزستان به آن می‌پردازیم.

وی با اشاره به این‌که هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با محوریت آشنایی با قرآن، حدیث و احکام و فعالیت‌های دینی در مراکز فرهنگی هنری استان در حال اجرا است تأکید کرد: فعالیت‌های دینی و اسلامی یکی از مهم‌ترین محورهای برنامه‌های مراکز کانون است که در طول سال مربیان پرتلاش کانون با روش‌هایی جذاب برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال اجرا می‌کنند.

در ادامه این مراسم احمد مالکی مداح اهل‌بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام به مداحی پرداخت و کودکان و نوجوانان نیز به همراه موسیقی شعرخوانی کردند که با استقبال حاضرین روبرو شد.

گفتنی است: کلیه برنامه‌های اجرایی این فعالیت مذهبی «ضیافت نور»  توسط اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز تحت نظارت منا سبحانی خالص مسوول این مرکز و همکاری دیگر مربیان این مرکز انجام شد.