کد خبر: 257457
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
استقبال کودکان اهوازی از فعالیت‌های مذهبی کانون

کودکان اهوازی در فعالیت‌های مذهبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 این شهرستان حضور مستمر دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، شهناز ممبنی مسوول کانون شماره 3 اهواز با اعلام این خبر گفت: مربیان کانون فعالیت‌های مذهبی ویژه‌ی کودکان و نوجوانان را حول سه محور آشنایی با قرآن، حدیث و احکام در مرکز فرهنگی هنری شماره 3 اهواز هر هفته برای بچه‌ها اجرا می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که کودکان اهوازی در کلاس‌های آموزش قرآن و نماز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 این شهرستان حضور مستمر دارند افزود: در این فعالیت‌ها اعضا ضمن آموزش خوانش صحیح قرآن کریم با مفاهیم آسمانی سوره‌های قرآن آشنا می‌شوند.

ممبنی تأکید کرد: بچه‌ها با شرکت در فعالیت‌های مذهبی کانون با دریافت زلال معرفت قرآن، شیفته‌ی آن شده و آموزه‌های آن را سرمشق زندگی خود قرار می‌دهند.

این مسوول فرهنگی یادآور شد: فعالیت‌های مذهبی این مرکز در طول سال برای اعضای کودک و نوجوان دختر و پسر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و در برخی جلسات آن مربیان با اجرای مسابقه‌های قرآنی در شیوه‌های مختلف با موضوع قرآن، حدیث و احکام، آموزه‌های دینی را به بچه‌ها منتقل می‌کنند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 58 مرکز دارد و با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.

مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.