کد خبر: 259232
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۴
اردوی اعضای فعال مراکز کانون پرورش فکری خوزستان آغاز شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردو از جذاب‌ترین فعالیت‌های کانون است که برای تمامی گروه‌های سنی لذت‌بخش است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی فعالیت اردو در کانون را فرصتی برای آموختن روابط و مهارت‌های اجتماعی و زندگی معرفی کرد و افزود: اردو باعث رشد ویژگی‌های مثبت فردی در کودکان و نوجوانان شده و این قابلیت را دارد تا مجموعه‌ای از فعالیت‌های جذاب، مفرح، بانشاط و آموزشی را در قالب آن برای بچه‌ها انجام داد.

وی فعالیت اردویی در کانون را سازمان‌یافته، نظام‌مند و هدفمند دانست که به‌صورت گروهی و با رضایت والدین و با برنامه‌های معین تحت نظارت و در محیطی امن و خارج از محدوده‌ی فعالیت‌های روزمره به‌صورت چند روزه برگزار می‌شود.

در ادامه این مراسم شهرزاد شهریاری عضو نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز باغملک با حافظ خوانی از شرکت کنندگان استقبال کرد.

اردوی تابستانه‌ی اعضا فعال مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با محوریت دو موضوع بازی و طبیعت‌گردی ششم شهریور با حضور 48 نفر در شهرستان باغملک آغاز شده است.

موضوع این اردو " بازی و طبیعت‌گردی " است و قرار است اعضا شرکت‌کننده با همراهی مربیان کانون با گیاهان، جانوران و حیوانات منطقه، طبیعت در قرآن و زندگی در طبیعت آشنا شوند.

بازی‌های بومی و محلی و خلاق، بازدید از قلعه‌تل و حضور در نواحی کوهستانی زیبا این شهر، حضور در تفریحگاه مال آقا، بازدید از باغ‌ها و طبیعت منطقه رباط، نقاشی به روی سنگ‌ها، مسابقه عکاسی "من طبیعت را دوست دارم" و سایر برنامه‌های علمی، فرهنگی و تفریحی از عمده برنامه‌ای این اردوی تابستانه هستند.