هنر نوجوانان خوزستانی در اردوی تابستانی کانون بر روی سنگ‌ها نقش بست

کودکان و نوجوانان خوزستانی شرکت‌کننده در اردوی تابستانی کانون هنر خود را در بر روی سنگ‌های منطقه‌ی گردشگری رباط نقش بستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، نوجوانان فعال عضو مراکز کانون سراسر استان خوزستان در اولین روز این اردو با طبیعت‌گردی به همراه مربیانشان در کارگاه نقاشی روی سنگ، با رنگ‌آمیزی و خلق آثار جدید، خلاقیت خود را به تصویر کشیدند.

در این کارگاه که در راستای شکوفایی استعدادهای هنری و تقویت حس خلاقیت نوجوانان شرکت کننده برگزار شد بچه‌ها با انتخاب سنگ‌ها و رنگ‌آمیزی آنان پرچم کشور ایران، صورت انسان، انواع حیوانات و ... را خلق کردند.

پایان‌بخش این کارگاه که در حاشیه برگزاری اردوی تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در شهرستان باغملک در منطقه توریستی و گردشگری رباط برگزار شد از نوجوانان شرکت کننده با اهدا هدایای از آن‌ها تقدیر شد.

گفتنی است: در دومین روز اردوی تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان قرار است نوجوانان شرکت‌کننده با طبیعت‌گردی منطقه توریستی مال آقا از توابع شهر قلع تل در کارگاه‌های فرهنگی هنری و ادبی شرکت کنند.