کانال خبری مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون خوزستان در تلگرام راه‌اندازی شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان کانال اختصاصی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی این نهاد فرهنگی را در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، هم‌زمان با افتتاح اولین مرکز تخصصی تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون خوزستان در اهواز کانال خبری این واحد در تلگرام راه‌اندازی شد.

این کانال با هدف دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر مخاطبان به اخبار فعالیت‌های مرکز تخصصی تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان راه‌اندازی شده است.

مخاطبان می‌توانند پس از ارتقای نسخه تلگرام درگوشی، تبلت یا رایانه خود، به آدرس https://telegram.me/kanoonTheatreProduction مراجعه یا با جستجوی عبارت kanoonTheatreProduction @در نرم‌افزار خود پس از باز شدن صفحه کانال با کلیک کردن بر روی گزینه join که در پایین صفحه قرار دارد در کانال رسمی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون خوزستان در تلگرام عضو شوند.

گفتنی است: سابقه فعالیت‌های نمایشی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، سابقه طولانی دارد و قرار است این مرکز در کانون نهادی برای تولید نمایش‌های حرفه‌ای و گردهم آوردن فعالان عرصه نمایش کودک و نوجوان شود.