کد خبر: 259631
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
بازدید 2414
افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری در اهواز

نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و لوازم‌تحریر ایرانی اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، امروز (سه‌شنبه) در اهواز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، مدیرکل کانون خوزستان روز سه‌شنبه در آیین گشایش نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و لوازم‌تحریر ایرانی اسلامی کانون در اهواز، بر ضرورت ایجاد جاذبه بین کودکان و نوجوانان برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی تأکید کرد.

غلامرضا شنبدی ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بین کودکان و نوجوانان و به دنبال آن توسعه فرهنگی را مهم‌ترین رسالت فروشگاه‌ها و مراکز عرضه محصولات این کانون دانست و افزود: باید با عرضه محصولات فرهنگی کودکانمان را با فرهنگ و مباحث فرهنگی از همان دوران کودکی آشنا کنیم تا شخصیتی پایدار و متفکر پیدا کنند وگرنه پس از شکل گرفتن شخصیت، تغییر آن بسیار دشوار است.

وی گسترش ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی بین کودکان و نوجوانان و حضور نسلی خلاق و نوآور در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان در عنوان کرد و از خانواده‌ها خواست از محصولات عرضه‌شده‌ی این نمایشگاه بازدید کرده و بهترین گزینه‌های را با تخفیف‌های ویژه در این نمایشگاه برای فرزندان خود تهیه کنند.

گفتنی است: نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از 16 تا 31 شهریور همه‌روزه به‌جز ایام تعطیل از ساعت 9 صبح تا 13 ظهر و 17 الی 20 شب واقع در اهواز، پیچ استادیوم، جنب حریم راه آهن پذیرای عموم مردم است و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات کانون را همچون کتاب با 30 درصد، بازی، سرگرمی و لوح فشرده با 25 درصد و لوازم‌تحریر ایرانی اسلامی را با 10 درصد تخفیف خریداری کنند.