30 مهرماه آخرین مهلت شرکت در مسابقه ادبی و مقاله‌نویسی "با عاشورای حسینی" کانون

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان آخرین مهلت شرکت در مسابقه ادبی و مقاله‌نویسی"با عاشورای حسینی" را 30 مهرماه اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول و دبیر اجرایی این مسابقه گفت: کودکان و نوجوانان 7 تا 14 سال خوزستانی فقط تا پایان مهرماه مهلت دارند تا در مسابقه ادبی و مقاله‌نویسی"با عاشورای حسینی" شرکت کنند.

وی با اشاره به این‌که این مسابقه در دو بخش کودکان 7 تا 10 سال و نوجوانان 11 تا 14 سال برگزار می‌شود افزود: کودکان 7 تا 10 سال می‌توانند با نگارش قطعه‌های ادبی با موضوع‌های، "شما به‌عنوان یک کودک شیعه و مسلمان چگونه امام حسین علیه‌السلام را برای کودکان جهان معرفی می‌کنید؟"و "اگر شما هفتاد و سومین یار امام حسین علیه‌السلام بودید در حادثه عاشورا چگونه به امام یاری می‌رساندید؟" در این مسابقه شرکت کنند.

گل گل اضافه کرد: در بخش دوم این مسابقه کودکان و نوجوانان 11 تا 14 سال نیز می‌توانند متون ادبی و مقاله خود را با موضوع "چرا امام حسین علیه‌السلام زنان و کودکان را با خود در کربلا همراه کرد؟" به دبیرخانه این واقع در دزفول، خیابان دکتر شریعتی، جنب پل جدید، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک ارسال کنند.

این مسئول فرهنگی یادآور شد: برگزیدگان این مسابقه 29 آبان ماه یک روز قبل از اربعین حسینی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی خواهند شد و از آن‌ها طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد.