ششمین عصر شعر «نی نامه فرات» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان

ششمین عصر شعر «نی نامه فرات» هم‌زمان با ایام ماه محرم در مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان هندیجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فرهاد عبادی زاده مسوول مرکز کانون هندیجان با اعلام این خبر گفت: ششمین عصر شعر «نی نامه فرات» با همت زینب موسوی مربی رابط ادبی کانون و با حضور اعضای فعال آفرینش‌های ادبی مرکز و والدین آن‌ها با موضوع محرم و عاشورای حسینی در این مرکز برگزار شد.

وی با بیان این‌که عصر شعر «نی نامه فرات» به‌منظور خوانش آثار اعضا با موضوع عاشورا و همچنین آشنایی با آثار مذهبی و عاشورایی برگزار شد افزود: در این برنامه اعضا، آثار منتخب خود را با موضوع عاشورا، شهادت و ایثار امام حسین علیه‌السلام و یاران باوفای ایشان، برای مهمانان برنامه خوانش کرده و ارادت و محبت خود را به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله علیه‌السلام ابراز کردند.

عبادی زاده همچنین اظهار داشت: در حاشیه برگزاری عصر شعر «نی نامه فرات» برنامه‌های چون، نواختن سنج و دمام و نوحه‌خوانی نیز توسط اعضای کانون اجرا شد.

این مسئول فرهنگی اجرای نمایش "طفلان مسلم" کار اعضای نوجوان پسر کانون هندیجان را آخرین برنامه این نشست عنوان کرد و یادآور شد: ششمین عصر شعر «نی نامه فرات» با پخش نذری‌های خانواده‌های اعضای شرکت‌کننده به کار خود خاتمه داد.

گفتنی است عصر شعر «نی نامه فرات» از سال 1390 تاکنون هرساله هم‌زمان با ماه محرم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان برگزار می‌شود و امسال نیز به همت کارکنان این نهاد فرهنگی در کانون اجرا شد.