کودکان و نوجوانان خوزستانی جوایز مسابقه بین‌المللی نقاشی تهران را درو کردند

کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری جوایز هشتمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی تهران را درو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو کانون پرورش فکری 8 طلا، 7 نقره و 2 برنز هشتمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی تهران را کسب کردند.

بر اساس این گزارش محمد امیریان چکان، بهار سلطان‌پور و فاطمه نیک‌نام با موضوع آب و هستی رحمت الهی، غزل جلویانی، آنیتا سروی، ثمین عباسی و محبت چنگیزی با موضوع آزاد مدال‌های طلای این مسابقه‌ی بین‌المللی را به خود اختصاص دادند.

آناهیتا ابوعلی و امیر عباس پرست با موضوع آب و احمدرضا نراقی نژاد، شیدا ایزدیان فر، نیما حسین نژاد، غزل گل‌بهار و محمد محمدی اول با موضوع آزاد نیز توانستند مدال‌های نقره هشتمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی تهران را به خود اختصاص دهند.

برگزیدگان دو مدال برنز این مسابقه از استان خوزستان نیز النا احمد پور و مسعود پیرویان هستند که توانستند با نقاشی‌های خود با موضوع آزاد به این مهم دست یابند.

هم‌چنین هیات داوران هشتمین دوسالانه نقاشی بین‌المللی کانون آثار آوا برزگر و هستی مواساتی دو عضو دیگر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان را شایسته تقدیر دانست و از آنان قدردانی کرد.

تمامی برگزیدگان و تقدیر شدگان خوزستانی این جشنواره عضو مرکز سه‌گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهبهان هستند که زیر نظر ناهید مهرانفر مربی هنری کانون استان خوزستان در این جشنواره شرکت کردند.

در بین استان‌های ایران و بر اساس جدول توزیع نشان‌ها، استان خوزستان با 8 طلا، 7 نقره و 2 برنز بیشترین‌ مدال‌ها را دریافت کرد و بعد از آن تهران با 7 طلا، 9 نقره و 5 برنز و کرمانشاه با 4 طلا، 4 نقره و 3 برنز رتبه های بعدی را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است: هشتمین مسابقه و نمایشگاه دوسالانه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان تهران که در آن 5740 اثر از 40 کشور جهان و 29 استان کشور در آن شرکت کرده بودند با موضوع «آب» و «آزاد» و با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان سراسر جهان با راه‌های صرفه‌جویی در مصرف آب و آشنایی با پیامدهای ناشی از وقوع بحران آب، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.