کارگاه آموزش تصویرگری کودک با حضور مدرسین ایتالیایی در آبادان

به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، کارگاه آموزش تصویرگری کودک با حضور مدرسین ایتالیایی در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، کارگاه آموزش تصویرگری کودک با حضور "سیمونه رآ" و " آریانا وایرو" دو مدرس ایتالیایی و میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 آبادان اجرا خواهد شد.

آریانا وایرو یکی از مدرسین این کارگاه آموزشی متولد سال 1985 در شهر میلان و یکی از تصویرگران برجسته ایتالیا است.

وی در سال 2008 مدرک لیسانس تصویرگری و انیمیشن را از موسسه اروپایی طرح و مد میلان دریافت کرده است و سابقه کاری او فعالیت در روزنامه‌ها و مجلات زیادی چون نیویورک‌تایمز و نیورپبلیکا در زمینه تصویرگری مشاهده می‌شود.

وایرو که از سال 2014 به تدریس تصویرگری و انیمیشن در موسسه طرح و مد میلان می‌پردازد یکی از برگزیدگان برتر تصویرگری نمایشگاه بلونیا است و در نمایشگاه‌های تصویرگری بسیاری شرکت کرده و کارهای تصویرگری وی در بسیاری از نمایشگاه‌های مطرح دنیا از جمله بلونیا و براتیسلاوا شناخته شده است.

سیمونه رآ دیگر مدرس کارگاه آموزش تصویرگری یک روزه‌ی کودک در آبادان از سال ٢٠١٣ در مدرسه بین‌المللی تصویرگری "Ars In Fabula" و نیز در مدرسه "Roman School of Comics" به تدریس تصویرگری مشغول است و در سابقه‌ی کاری خود توانسته جایزه "Figures Futur" مونرال پاریس در سال ٢٠٠٦، جایزه پلاک به‌عنوان بخشی از دوسالانه تصویر براتیسلاوا در سال ٢٠١١، جایزه دوم تصویرگری دوسالانه لیسبون در سال ٢٠١٢ و تصویرگر منتخب در نمایشگاه کتاب بلونیا در سال‌های ٢٠٠٨، ٢٠١١، ٢٠١٥و٢٠١٦ را کسب کند.

گفتنی است: کارگاه آموزش تصویرگری کودک روز پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال جاری از ساعت 14 الی 16 در سالن اجتماعات کانون شماره 3 آبادان واقع در بلوار قدس، ایستگاه 4، بین پارک و ورزشگاه قدس برگزار خواهد شد.