نمایش فیلم‌های جشنواره بین‌المللی پویانمایی در سینما کانون اهواز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از اکران فیلم‌های شرکت کننده در دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سینما کانون شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران که از 15 اسفندماه آغاز خواهد شد فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی برای مخاطبان اهوازی در سینما کانون نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در پنج روز برگزاری این جشنواره، سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز واقع در فاز 2 پاداد شهر، فیلم‌های این جشنواره را هم‌زمان با برگزاری آن در تهران به نمایش می‌گذارد افزود: در این سینما فیلم‌های این جشنواره، صبح‌ها ویژه مدارس و بعدازظهرها ویژه دانشجویان و خانواده‌ها نمایش می‌دهند.

شنبدی توضیح داد: 6 سینمای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان خوزستان در شهرهای اهواز، اندیمشک، آبادان، خرمشهر، سوسنگرد و دزفول در قالب طرح «کانون نمایش» و پیش از شروع دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران تجهیز شدند.

این مدیرکل فرهنگی یادآور شد، هدف از تجهیز این سالن‌ها را حمایت از تولید و اکران فیلم‌های کودک و نمایش فیلم‌های دیگر تهیه‌کنندگان سینما در طول سال عنوان کرد.

گفتنی است: دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در تهران برگزار می‌شود.