کد خبر: 268094
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
مربیان کانون جهادگران انقلابی عرصه فرهنگ هستند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: مربیان کانون ن جهادگران انقلابی هستند که بی‌هیچ چشم‌داشتی در عرصه فرهنگ به آینده‌سازان ایران اسلامی خدمت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، غلامرضا شنبدی در جلسه شورای فرهنگی کانون استان خوزستان که هم‌زمان با هفته معلم در اهواز برگزار شد با تبریک این ایام به مربیان کانون افزود: مربیان پرتلاش کانون با اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی نقش بی‌بدیلی در تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان انقلابی ایفا می‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که مربیان کانون در آگاه‌سازی ارتقای بصیرت کودکان و نوجوانان نقش مهمی را به عهد دارند خاطرنشان کرد: مربیان کانون با انجام بیش از 40 برنامه از جمله قصه‌گویی، معرفی کتاب، معرفی شخصیت، کاردستی، سفال، نقاشی، نمایش عروسکی، نشریه دیواری، داستان‌نویسی و ... زمینه‌‌ی شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌های کودکان و نوجوانان را در راستای تعالیم اسلامی ایرانی فراهم می‌سازند.

شنبدی در ادامه تربیت کودکان و نوجوانان متفکر، پرسشگر، خلاق و مطالبه گر را یکی از مهم‌ترین کارهای مربیان در کانون دانست و تأکید کرد: مربیان کانون بر اساس جایگاه تعلیم تربیت در فرهنگ اسلامی ایرانی در حال بهترین خدمت به بشریت هستند و از این روز نجات‌بخش جامعه به حساب می‌آیند.

وی در پایان با قدردانی از زحمات مربیان 60 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان از آن‌ها خواست هیچ‌گاه به مسئولیت مربی بودنشان به‌عنوان یک حرفه نگاه نکنند به این علت که دین مبین اسلام و سایر ادیان الهی برای امر تعلیم و تربیت ارزش زیادی قائل شده‌اند و جایگاه آن نزد خداوند تبارک‌وتعالی بسیار رفیع است.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان، 60 مرکز ثابت، سیار و پستی دارد که مربیان فرهنگی، هنری و ادبی این نهاد فرهنگی علاوه بر امانت دادن کتاب با ارائه فعالیت‌های مختلف با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی نزدیک برقرار می‌کند.