کد خبر: 268698
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
بازدید 1096
معرفی برگزیدگان «نشریه نگاری رضوی» در خوزستان

برگزیدگان مرحله استانی مسابقه «نشریه نگاری رضوی» از مجموعه برنامه‌های ویژه‌ کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام در استان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، هیئت‌داوران مرحله استانی مسابقه «نشریه نگاری رضوی» کانون پرورش فکری در گروه سنی 10 تا 12 سال، رضا حاجی‌زاده، پرهام عبداللهی و امیرعلی سرور را برای ساخت نشریه کاغذی «منظومه خورشید» از شهرستان رامهرمز به‌عنوان اثر برگزیده این بخش از جشنواره معرفی کرد.

همچنین در این مسابقه، نشریه کاغذی «مسافران کوی دوست» کاری از ساغر خیره دست، حدیث رضایی و نرگس رحیمی از شهرستان بهبهان و نشریه «یاد یار مهربانی» کار گروهی فروزان شریفی، سمانه عموری و فاطمه نوروزی از شهرستان امیدیه در گروه سنی 13 تا 15 سال برگزیده و به مرحله کشوری مسابقه «نشریه نگاری رضوی» کانون راه یافتند.

بر اساس این گزارش در گروه سنی 16 تا 17 سال اثری به‌عنوان برگزیده از سوی هیئت‌داوران به‌عنوان برگزیده انتخاب نشد.

بنا بر اعلام رابط کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام در استان خوزستان، کودکان و نوجوانان باغملکی با 4 نشریه کاغذی بیشترین آثار را در این مرحله به خود اختصاص دادند.

پروانه شهریاری گفت: سه اثر برگزیده استانی مسابقه نشریه نگاری رضوی کانون در استان خوزستان از میان 14 اثر راه‌یافته از مرحله کتابخانه‌ای با محورهای موضوعی محورهای موضوعی امام رضا (ع)، حکمت، متانت، سخاوت (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) در سه گروه سنی 10 تا 12 سال، 13 تا 15 سال و 16 تا 17 مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی یادآور شد: فراخوان کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) از سوی کانون، با دو موضوع «داستان‌نویسی» و «قصه‌گویی بین‌المللی» ویژه بخش بزرگ‌سال و هشت موضوع «پویانمایی»، «سرود»، «داستان‌نویسی»، «شعر سرایی»، «کتاب سازی»، «نشریه‌نگاری» و «قصه‌گویی» برای کودکان و نوجوانان در آذر‌ماه سال گذشته منتشر شد و قرار است برگزیدگان کشوری این مسابقه هم‌زمان با دهه کرامت از سوی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی ‌شوند.