جشن مقاومت و پایداری در مراکز کانون شهرستان دزفول

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول به مناسبت چهارم خردادماه جشن مقاومت و پایداری برگزار کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، چهار مرکز کانون در شهرستان دزفول هم‌زمان با چهارم خردادماه، روز مقاومت و پایداری مردم این شهرستان در برابر موشک‌باران رژیم بعثی عراق در طول جنگ ایران و عراق را جشن گرفتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در این مراسم که با شعار «من انقلابی‌ام» برگزار شد گفت: در این روز مراکز کانون با حضور کودکان و نوجوانان دزفولی و والدین آن‌ها برنامه‌های کارگاه نقاشی با موضوع مقاومت و شهادت، کارگاه طراحی پوستر، کارگاه سفال با موضوع مکان‌های دیدنی دزفول و معرفی وقایع جنگ و بیان رشادت‌های مردم مقاوم دزفول را برگزار کردند.

همچنین مربیان کانون با نگارش اشعاری در وصف دزفول در کارگاه خوشنویسی و کارگاه چاپ کودکان و نوجوانان را با نمادهای ایثار و شهادت آشنا کردند.

در این برنامه همچنین مسابقه‌ی عکاسی با عنوان “دیدنی‌های شهر من دزفول” برای کودکان و نوجوانان و والدین اجرا شد.

حضور مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دزفول در ویژه‌برنامه‌ی چهارم خرداد در مصلای نماز جمعه‌ی امام علی علیه‌السلام این شهرستان و نیز شرکت در مراسم افتتاح موزه‌ی فرهنگی دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های انجام شده در روز مقاومت و پایداری از سوی این مراکز فرهنگی اعلام شد.