دومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در کانون دزفول کلید خورد

دومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در چهار مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، سعید گل گل مسئول کانون شماره یک دزفول با اعلام این خبر گفت: دومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان با هدف فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مطالعه برای سنین کودک و نوجوان و خانواده‌ها در مراکز چهارگانه کانون دزفول آغاز شد.

وی با اشاره به این برنامه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهاد کتابخانه‌ها عمومی، امور مساجد و دیگر نهادهای فرهنگی برگزار می‌شود افزود: دومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان هم‌اکنون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول با استقبال خوب کودکان و نوجوانان روبرو شده است.

وی با تأکید بر اهمیت مطالعه کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی به‌ویژه در مقطع سنی کودک و نوجوان یادآور شد: دومین جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان تا پایان شهریور در 4 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دزفول برگزار خواهد شد.

گفتنی است: این طرح به دنبال آن است تا با تشویق بچه‌ها به بحث‌ و گفتگوی گروهی بتوانند پس از خواندن کتاب در مورد آن نقد نوشته و به نویسنده کتاب ارائه دهند.