چهارمین جشنواره قصه‌گویی کودک و نوجوان کانون در خرمشهر

چهارمین جشنواره قصه‌گویی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به مناسبت بزرگداشت مهدی آذر یزدی در خرمشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، 15 قصه گوی کودک و نوجوانان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و بزرگداشت مهدی آذر یزدی در چهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون به میزبانی مرکز فرهنگی هنری شماره 2 خرمشهر شرکت کردند.

قصه‌گوها در این جشنواره داستان های خود را از 8 جلد کتاب "قصه‌های خوب برای بچه های نوشته مهدی آذر یزدی" روایت کردند.

در این جشنواره هیات داوران این جشنواره کانونی متشکل از فاطمه زیرک قشقایی، امل علویان و پریسا مطوعی به ترتیب سارا منفرد از کانون شماره 2 آبادان، مهلا قرینی و کوثر شاوردی هر دو از کانون شماره 2 خرمشهر برگزیدگان اول تا سوم این جشنواره معرفی کردند.

گفتنی است: 59 مرکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان هم‌زمان باروز ملی ادبیات کودک و نوجوان و بزرگداشت مهدی آذر یزدی با دعوت از فعالان عرصه ادبیات کودک و نوجوانان خوزستانی و برگزاری جلسات نقد و بررسی کتاب و اجرای برنامه‌های چون جشن کتاب و قصه‌گویی از مجموعه کتاب‌های مهدی آذر یزدی، اجرای نمایش خلاق، برپایی کارگاه‌های ادبی، معرفی شخصیت و جلسه‌های نقد و بررسی آثار اعضا این روز ملی را گرامی داشتند.