کد خبر: 271718
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۲
بازدید 1037
کانونی‌ها در بهبهان و سوسنگرد نمونه شدند

مسئول و مربی فرهنگی 3 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بهبهان و سوسنگرد از سوی فرمانداران این دو شهرستان به‌عنوان مدیر و کارمند نمونه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، فرماندار بهبهان هم‌زمان با هفته دولت نسرین بازیانی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک این شهرستان را به‌عنوان مدیر نمونه سال 1396 معرفی کرد.

علی مظفری اعمال مدیریت و اجرای بهینه‌ی امور، حاکمیت نظم و انضباط بر مجموعه‌ی تحت سرپرستی، حسن خلق، تعامل سازنده با کارکنان و شهروندان، درک بالا نسبت به مسائل کلان و راهبردی سازمان، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت در امور را ملاک‌های انتخاب این مسئول کانونی به‌عنوان مدیر نمونه اعلام و از وی با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدردانی کرد.

فرماندار بهبهان همچنین فاطمه جوکاری مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 بهبهان را به‌پاس تلاش‌های خالصانه و مشتاقانه در اجرای اهداف سازمانی و خدمت‌رسانی به مردم شریف شهرستان و تلاش در رشد و بالندگی جامعه اسلامی به‌عنوان کارمند نمونه سال 1396 معرفی و از وی با اهدا لوح سپاس و هدیه تقدیر کرد.

در سوسنگرد نیز عبدالرضا سعیدی نیا فرماندار این شهرستان سیده لطیفه موسوی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌پاس تلاش‌های وی در حوزه‌ی فرهنگ به‌عنوان کارمند نمونه معرفی و از وی با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدردانی کرد.

گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان بهبهان 3 مرکز فرهنگی هنری ثابت و یک کتابخانه سیار و در شهرستان سوسنگرد یک مرکز فرهنگی و هنری ثابت دارد و مربیان این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه نزدیک به 40 عنوان فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی همچون: قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفتگوهای آزاد و ... برای کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال می‌پردازند.