رونمایی از پنج جلد کتاب کودک و نوجوان تالیف مربیان کانون زنجان

همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، پنج جلد کتاب کودک با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت که به دست مربیان نویسنده و شاعر و تصویرگر هنرمند و توانمندکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالیف شده بود را در فرهنگسرای زندگی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، مراسم رونمایی از پنج جلد کتاب کودک با موضوع دفاع مقدس و ایثار و شهادت امروز با حضور جمعی از مسوولان و نویسندگان استان زنجان برگزار شد.
در این مراسم از کتاب‌های داستان«قاصدک خانم» نوشته پریسا کرمی و تصویرگری مریم بابایی، «راز انباری قدیمی» نوشته فاطمه قشمی و تصویرگری سیدکبری حسینی و «صدای پای پاییز» نوشته مریم بیات تبار و تصویرگری معصومه حیدری و کتاب های شعر«خانه‌ات کجاست» نوشته رویا باقری و فاطمه سلیمانی و تصویرگری معصومه بهاریان و «جشن تولد» نوشته لیلا عبدری و تصویرگری هدی عندلیبی که همه‌ی این نویسندگان و شاعران و تصویرگران از مربی‌های توانای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان هستند رونمایی شد.
در این کتاب ها به موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت با زبان و تصاویر کودکانه پرداخته شده است.

در این رونمایی سه کتاب داستان و دو کتاب شعر که از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان تالیف و با مشارکت شهرداری و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چاپ شده است و در تیراژ 5 هزار نسخه ای چاپ ودر اختیار کودکان و نوجوانان استان قرار گرفت.