دانش آموزان روستایی و عشایری زمان آباد بیارجمند با عضویت در کتابخانه پستی شاهرود به جمع کتابخوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیوستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در پی تفاهم نامه  همکاری بین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان دانش آموزان مناطق زمان آباد و خارتوران بیارجمند به عضویت کتابخانه پستی درآمده و از این طریق به کتابهای مناسب دسترسی خواهند یافت.

در پی جلسه ای که در روزهای پایانی سال 92 در اداره آموزش و پرورش بیارجمند با حضور کارشناس مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری ،معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش ،مدیر آموزش و پرورش بیارجمند و مدیران مجتمع امام رضا (ع)،امام صادق (ع) و امام زمان(عج) و کارشناسان پرورشی  اداره آموزش و پرورش برگزار شد نحوه عضویت وارسال کتاب به دانش آموزان مدارس تحت پوشش 3مجتمع آموزشی مورد بررسی قرار گرفت و توافقاتی مطلوبی صورت گرفت .

هم اکنون بیش از 40 نفر از دانش آموزان مجتمع امام رضا(ع) عضو کتابخانه پستی شاهرودشده اند و در اولین روزهای کاری ،مدارس  در سال 93  پاکتهای کتاب برایشان ارسال خواهد شد .

لازم به ذکر است که این مدارس در مسافتی بیش از200  کیلومتری کتابخانه پستی شاهرود  قرار دارند.