کد خبر: 233467
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
بازدید 1970
دومین جلسه نهاد پژوهشی در کانون پرورش فکری  استان سمنان

دومین جلسه نهاد پژوهشی استان با حضور اعضای نهاد پژوهشی ومظفری کارشناس مسئول پژوهش تهران و مجری طرح توسعه و ترویج اقدام پژوهی برگزار گردید. <BR> <BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان سمنان دومین جلسه نهاد پژوهشی استان سمنان برگزار شد.

دومین جلسه نهاد پژوهشی استان با حضور اعضای نهاد پژوهشی ومظفری کارشناس مسئول پژوهش تهران و مجری طرح توسعه و ترویج اقدام پژوهی برگزار گردید.

معدنی کارشناس آموزش و تحقیقات ضمن خیر مقدم به میهمانان گزارشی از روند اجرایی طرح 3 ساله اقدام پژوهی ارائه داد و سپس با معرفی اعضای نهاد پژوهشی استان  اقدامات صورت گرفته از  تشکیل نهاد پژوهشی تا دریافت پروپزالهای همکاران را برشمرد.

در ادامه مظفری  کارشناس مسئول پژوهش و مجری طرح توسعه اقدام پژوهی با بازخوانی آیین نامه نهاد هدف از تشکیل نهاد را تداوم اجرای طرح در استانها ،افزایش سطح علمی اقدام پژوهان ،شناسایی اقدام پژوهان توانمند در استانها و ایجاد زمینه تبادل تجربه و اندیشه دانست.

وی مراحل نظارت بر طرحهای اقدام پژوهی را برشمرد و سپس با مشارکت اعضا پروپزالهای دریافتی از مراکز بازخوانی شد و اعضا نکات اصلاحی را پیشنهاد دادند.

در ادامه پروپزالهای مصوب مشخص و مقرر شد در جلسه آتی با تقسیم کار بین اعضای نهاد پژوهشی کار اصلاح پروپزالها و مراحل  اجرایی  اقدام پژوهی در مراکز شروع شود .

لازم به ذکر است که 7 طرح پژوهشی به دبیرخانه نهاد ارسال گردید که از این میان 5 طرح همکاران با نظارت و رهنمایی اعضای نهاد تابهمن  93 اجرا خواهد شد.