کد خبر: 233566
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۴
بازدید 1099
نشست تخصصی هفته ملی کودک در استانداری سمنان

علی اکبر فراتی :بهره گیری از خرد جمعی و بهرهبرداری از پتانسیل های موجود استانی ، تقاضای تشکیل کار گروه کودک در استانداری را خواستار شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان دومین نشست تخصصی هفته ملی کودک در استانداری سمنان برگزار شد.

در این نشست که با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری انجام شد علی اکبر فراتی به بیان و تشریح فعالیتهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرداختند.

علی اکبر فراتی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان ضمن  تشریح فعالیت های کانون پرورش فکری  به اهداف و سیاستهای مورد نظر اشاره نمودند .

فراتی  بهره گیری از خرد جمعی و بهرهبرداری از پتانسیل های موجود استانی  ، تقاضای تشکیل کار گروه کودک در استانداری را خواستار شدند.

ایشان پی ریزی هر گونه فرهنگ در جامعه را از قشر اصلی یعنی کودک میسر دانست و به اهمیت زمان کودکی اشاره کردند.

علی اکبر فراتی در خصوص جلب توجه افکار عمومی ، تقویت حس امید به آینده ، تعامل موثر با ارگانهای مرتبط و معرفی کانون و قابلیت های آن به جامعه به بیان نکاتی چند پرداختند.

صادقی مدیر کل امور اجتماعی استانداری ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم اظهار امیدواری در خصوص تشکیل کارگروه کودک نمودند.

ایشان کانون را نهاد ارزشمندی جهت اعتلای فرهنگ جامعه اسلامی دانست و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(حفظه الله) در خصوص شعار سال با مقوله فرهنگ جهادی کانون را نهادی پیش قدم در عرصه فرهنگ نامید.

لازم به ذکر می باشد تشکیل جلسه با حضور معاون سیاسی و امنیتی و نهادهای مرتبط و مشارکت کننده هفته ملی کودک در استانداری ، ارسال شیوه نامه هفته ملی کودک به فرمانداریها و ادارت کل از تصمیم های اتخاذ شده در این جلسه می باشد.