اولین جلسه هم اندیشی برگزاری جشنواره قصه گویی و هفته ملی کودک  در مهدیشهر

در این نشست برگزاری هر چه بهتر جشنواره قصه گویی به بحث و تبادل اندیشه پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان سمنان اولین جلسه هم اندیشی برگزاری جشنواره قصه گویی و هفته ملی کودک در مهدیشهر برگزار شد.

در این جلسه که  با حضور مهمان و مدعوین دستگاههای اجرایی شهرستان مهدیشهر و شهمیرزاد برگزار گردید در مورد برگزاری هر چه بهتر جشنواره قصه گویی به بحث و تبادل اندیشه پرداخته شد.

بعد از تلاوت قرآن کریم ربانی مسئول مرکز فرهنگی هنری مهدیشهر توضیحاتی در مورد شیوه نامه ی قصه گویی به اعضای جلسه داده و بعد از هم اندیشی با افراد شرکت کننده در جلسه مقرر گردید :

اطلاع رسانی دقیق  وهماهنگ و نصب بنر درهمه ی سطوح شهرستان انجام شود . و قابلیتهای مختلف از در جزین - شهمیرزاد - فولاد محله و نقاط  مختلف شهرستان از سوی دارالقرآن - کتابخانه های عمومی - مرکز فرهنگی هنری شهمیرزاد انجام شود . هزینه جوایز جشنواره و میان وعده ازسوی شهرداری مهدیشهر برگزاری جشنواره در سالن اداره فرهنگ وارشاد مهدیشهر نصب بنر در بیلبورد دارالقرآن - شهرداری و اداره ی فرهنگ وارشاد شهرستان مهدیشهر هزینه ی بنر از سوی اداره بهزیستی  انجام شود . در پایان با ذکر صلواتی جلسه به پایان رسید.