کد خبر: 241314
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
بازدید 6341
انتصاب مشاور فرهنگی، هنری و ادبی در امور مراکز

اسماعیل فتاحی کیاسری از سوی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان به سمت مشاور فرهنگی، هنری و ادبی در امور مراکز منصوب شدند.

بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان مهدی جمال مدیر کل کانون پرورش فکری استان سمنان طی حکمی اسماعیل فتاحی کیاسری را به سمت مشاور فرهنگی، هنری و ادبی در امور مراکز منصوب کردند.
متن انتصاب به شرح ذیل می باشد:
باسمه تعالی
جناب آقای اسماعیل فتاحی کیاسری
نظر به تعهد و شایستگی جنابعالی، تجربیات ارزنده، پشتکار، دقت و تعامل خوب و سازنده در محیط کار و باعنایت به ساختار جدید اداری و بنا به پیشنهاد شورای برنامه ریزی استان به موجب این حکم از تاریخ 02/02/94 تا اطلاع ثانوی به عنوان مشاور فرهنگی، هنری و ادبی در امور مراکز منصوب خواهید شد.
بدیهی است اعتماد و اطمینان و ارزیابی عملکرد دو رکن اساسی و بنای تداوم همکاری با شما خواهد بود. امید است با استعانت از خداوند متعال و با همت، درایت و پشتکاری که بحمدالله از آن برخوردارید با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ارجمند در به ثمر رسیدن اهداف سازمانی موفق باشید.
توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله جهت تداوم اهداف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از درگاه قادر متعال خواهانم.
باتشکر – مهدی جمال
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان