کد خبر: 241617
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
بازدید 3275
صدای بال پروانه های بهشتی در سالن الغدیر سمنان

پروانه های بهشت میزبان 1400 دانش آموز دبستانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، همایش بزرگ «پروانه های بهشت» صبح روز یکشنبه 13/02/1394 با حضور اعضا، مربیان و نزدیک به 1400 دانش آموز مقطع دبستان در سالن الغدیر سمنان برگزار شد. مهم ترین برنامه های اجرا شده در این همایش عبارت بود از:

قرائت قرآن توسط حاملان وحی، پخش سرود ملی، پخش تیزر معرفی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، خیرمقدم مدیر کل کانون استان، پخش کلیپ کمیته کودک و نوجوان ستاد کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، اجرای نمایش «یک نفس خون» و... .

مهدی جمال مدیر کل کانون استان در ابتدا ضمن خیرمقدم به میهمانان از هدیه و هدیه گرفتن سخن گفت. اینکه هدیه چیز با ارزشی است و وقتی از کسی هدیه گرفتیم باید خوب و محکم از آن محفاظت کنیم و آن را به کسی ندهیم. حال که هدیه ی شهدا به ما «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» است آن را محکم به دست می گیریم و یکصدا به روح بلند و ملکوتی شان درود و سلام می فرستیم با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد.

در ادامه جمال به اتفاق مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان و شهرستان، فرماندار سمنان، مسئولین شهرستانی از سه جلد کتاب مرتبط با شهدا رونمایی کردند و پس از آن از برگزیدگان فراخوان های فرهنگی، هنری و ادبی تجلیل شد.