دیدار رئیس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با مدیرکل کانون استان سمنان

رئیس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای انعقاد تفاهم نامه همکاری به دیدار مدیر کل کانون استان سمنان آمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فریدون پهلوانی رئیس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به اتفاق چند تن از همکارانش صبح روز سه شنبه 29/02/1394 به دیدار مهدی جمال، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان آمد.
هدف از این دیدار انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت انجام طرح های مشترک ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع مقاومت و ایستادگی، مفاهیم صلح و دوستی بود.
مهدی جمال ضمن خیرمقدم به میهمانان از افتتاح همزمان 4 نمایشگاه نشریه دیواری و نقاشی در مراکز فرهنگی هنری سرخه، مهدیشهر، شماره 2 دامغان و شماره 1 سمنان خبر داد و افزود: آثار این نمایشگاه حاصل تلاش اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون استان سمنان است که با نظارت و هدایت مربیان به ثمر نشسته است. در ادامه فریدون پهلوانی و علیرضا همتیان گزارشی از همکاری های فی مابین این دو نهاد در سال های گذشته ارائه دادند و از چاپ 2 جلد کتاب از مجموعه آثار اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانانن استان سمنان به نام های «سرخی تو از من» و «سمت دریا» سخن گفتند.
مصوبات این دیدار به شرح زیر است:
- تشکیل جلسات کارشناسی
- انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با هدف انتقال مفاهیم پایداری و مقاومت
- بهره گیری از هنر و ادبیات و نهادینه کردن حفظ میهن و حریم شخصی از تهاجم بیگانگان