کد خبر: 243354
تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
بازدید 716
کانون میامی برترین در جشنواره‌ی اوقات فراغت

مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی، کسب عنوان برتر در جشنواره‌ی برترین‌های اوقات فراغت را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، هفته‌ی اول تیرماه، اولین جلسه‌ی ستاد ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت با حضور فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری شهرستان میامی تشکیل شد.
به‌گفته ی مربی‌مسئول مرکز میامی، فرماندار این شهرستان با اشاره به اینکه هشت‌دستگاه، متولی برگزاری طرح اوقات فراغت هستند بر جلوگیری از هزینه‌های مازاد و تداخل در این برنامه‌ها تأکید کرد و خواستار جلوگیری از موازی‌کاری شد.
احمد قاضی با اشاره به اهمیت اوقات فراغت گفت: نشست‌ها و جلسات مختلفی درخصوص پیشگیری از معضلات اجتماعی و امور جوانان برگزار شده که نشان از اهمیت این موضوع است.
وی با بیان اینکه ستاد اوقات فراغت شهرستان باید به سمتی برود که خروجی بهتری از مسائل فرهنگی داشته باشد، افزود: در ستاد ساماندهی اوقات فراغت، اهمیت به قشر جوان و نیازهای به‌روز آنها مورد بررسی و اهمیت قرار گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نیز در این نشست با بیان اینکه جمعیت جوان شهرستان نیاز به یک برنامه‌ریزی ویژه و اجرای فعالیت‌های مختلف با کیفیت بالا دارد، افزود: اگر برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به‌درستی برنامه‌ریزی صورت گیرد، در آینده از آسیب‌هایی که آنان را تهدید می‌کند در امان خواهیم بود.
نوید ظفری افزود: دستگاه‌های عضو ستاد اوقات فراغت با اطلاع‌رسانی به‌موقع، بالا بردن سطح کیفی، نظارت و ارزیابی برنامه‌ها به برگزاری هرچه بهتر این ایام کمک کنند.
وی همچنین بیشتر مشکلات جوانان را ناشی از نبود برنامه‌ی مناسب برای غنی‌کردن اوقات فراغت آن‌ها دانست.
در پایان جلسه اعضای ستاد ضمن ارائه‌ی راهکارهای مناسب جهت غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان میامی از ثمانه رحیمی به عنوان یکی از فعالان عرصه‌ی اوقات فراغت در سال گذشته، تجلیل و قدردانی کردند.