کد خبر: 244301
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
بازدید 3008
مهمان ناخوانده در کانون بسطام

بخشدار بسطام از فعالیت‌های اعضا و مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، بخشدار بسطام طی بازدیدی پیش‌بینی‌نشده با اعضا و مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون این شهر، دیدار و گفتگو کرد.
به‌گفته‌ی مربی‌مسئول مرکز، صبح روز پنج‌شنبه اول مردادماه، بخشدار بسطام سرزده وارد مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد و از فعالیت‌های مربیان در کارگاه‌های فرهنگی، هنری بازدید کرد.
مریم کریمی در ادامه افزود: مهدی استیری لحظاتی به عنوان میهمان در جمع صمیمی اعضای کودک و نوجوان مرکز حاضر شد و برای آنها با بیانی شیرین و زبانی ساده در مورد جایگاه خاص دختران، مادران، همسران و لزوم تربیت صحیح، سخن گفت.
استیری با اشاره با کانون و تأکید بر نقش فضای آن در پرورش خلاقیت بچه‌ها و تربیت مناسب افراد جامعه، عنوان کرد: کانون یکی از مراکز مؤثر فرهنگی، هنری و آموزشی است که می‌تواند نقش بسزایی در افزایش سطح دانش، آگاهی، خلاقیت و ارتقای شخصیت کودکان و نوجوانان داشته باشد.
بخشدار ضمن تشکر و قدردانی از یکایک مربیان پرتلاش مرکز و توجه آنها به غنی‌سازی اوقات فراغت، در خصوص درخواست مریم کریمی پیرامون برگزاری اردوهای فرهنگی- تفریحی اعضا، قول مساعدت و همکاری داد.
شایان ذکر است طی این بازدید، استیری از کارگاه‌های نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی، کاردستی‌خلاق و هنرهای دستی بازدید و با اعضا و مربیان حاضر در کارگاه‌ها گفتگو کرد.