کد خبر: 244402
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
بازدید 1556
کارشناسان ناجا در کانون بسطام

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری کانون بسطام با کارشناسان نیروی انتظامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مرکز فرهنگی‌هنری بسطام روز دوشنبه پنجم‌مردادماه، میزبان سه‌تن از کارشناسان نیروی انتظامی این شهر یود.
به‌گفته‌ی مربی‌مسئول مرکز، «دوستِ من پلیس» عنوان طرحی است که با هدف آشنایی اعضای کودک و نوجوان با قوانین و مقررات رانندگی، احترام به حقوق شهروندی و شناخت آسیب‌های اجتماعی، در کانون بسطام در حال اجراست.
مریم کریمی در ادامه افزود: با توجه به رشد جمعیت شهری و شرایط زندگی شهرنشینی، این نیاز احساس شد تا با دعوت از کارشناسان نیروی انتظامی، اعضا را با برخی مسایل روز جامعه آشنا کنیم.
کریمی همچنین عنوان کرد: طی نشستی با همکاران از 25 عضو مرکز دعوت کردیم تا در جلسه‌ای که به‌همین‌منظور تشکیل شد شرکت کنند.
وی همچنین اظهار داشت: در ابتدای این جلسه، سرگرد کلاته، ضمن برقرای ارتباط دوستانه با اعضا پیرامون رعایت قوانین و مقررات رانندگی، استفاده‌ کردن از تلفن‌همراه به‌هنگام رانندگی و عواقب آن، استفاده از کلاه و کمربند ایمنی و اجرای طرح همگانی همیار پلیس سخن گفت. در ادامه‌ی این دیدار، سروان سیدی درباره‌ی آسیب‌های اجتماعی، انواع جرایم(مواد مخدر، سرقت و...)، حفظ و مراقبت از خود و وسایل با ارزشی که به‌همراه دارند، مطالب مفیدی را در حد فهم و درک اعضا بیان داشت و در پایان قرار شد برای اعضای فعال و حاضر در جلسه، کارت «همیار پلیس» صادر شود.