کد خبر: 245638
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
بازدید 2662
دیدار اعضای کانون میامی با فرماندار

در سومین روز از هفته‌ی دولت، مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی به اتفاق جمعی از اعضای نوجوان با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اعضای نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری میامی طی دیداری با فرماندار از کمبودها و نبود امکانات شهرشان سخن گفتند.

ثمانه رحیمی ضمن تبریک هفته‌ی دولت و روز کارمند، از فرماندار به‌خاطر وقتی که برای اعضا اختصاص داده شد قدردانی کرد و گزارش کوتاهی از عملکرد اجرایی مرکز میامی در راستای اهداف دولت تدبیر و امید ارائه داد و عنوان کرد: هدف دولت تدبیر و امید، نشاندن لبخند بر لبان مردم است و کانون پرورش فکری نیز در تلاش است تا این لبخند را بر لبان اعضای کودک و نوجوان این سرزمین ماندگار کند و در ادامه به شعار امسال هفته‌ی جهانی کودک که «دنیا با لبخند کودکان زیباست» اشاره داشت.

پس از آن اعضای نوجوان با فرماندار به گفتگو پرداختند و پیرامون کمبود امکانات فرهنگی و ورزشی در سطح شهر از جمله استخر، زمین چمن مناسب، سینما، پارک و... به مواردی اشاره کردند.

احمد قاضی در کمال صبر و حوصله به نظرات و انتقادات اعضا گوش سپرد و به برخی از آنها در همان دیدار پاسخ گفت و از اعضای نوجوان خواست تا اولویت برتر را درس و تحصیل بدانند و بعد از آن به ورزش و فعالیت‌های جانبی بپردازند.

فرماندار در این دیدار از خاطرات دوران نوجوانی و جوانی‌اش و از علاقه‌اش به بازی فوتبال برای اعضا سخن گفت.

وی در ادامه افزود: فوتبال را از زمین خاکی و کوچه و پس‌کوچه‌های محله یاد گرفته و قریب 40 سال است که بازی می‌کند.

فرماندار همچنین با اشاره به این نکته که زندگی‌اش را مدیون زحمات پدر بزرگوارش است به اعضا تأکید کرد که احترام به والدین و کمک به والدین در کارهای کشاورزی و... را سرلوحه‌ی کار و زندگی خود قرار دهند.

در پایان، رحیمی و اعضای نوجوان به پاس همراهی و همکاری فرماندار با کانون پرورش فکری این شهرستان، هدیه‌ای را به رسم یادبود تقدیم کردند.