کد خبر: 245654
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
بازدید 755
جشن میلاد نور در کانون سمنان

همزمان با سال‌روز میلاد پر نور هشتمین خورشید ولایت ویژه‌برنامه‌ای با حضور اعضای کودک و نوجوان در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان برگزار و از برگزیدگان ملی و استانی تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اعضای دختر و پسر کودک و نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو طی دو روز سال‌روز ولادت امام رضا(علیه‌السلام) را جشن گرفتند.

تلاوت قرآن، همخوانی سرود جمهوری اسلامی و سرود کانون، پخش صلوات خاصه، شعرخوانی، قصه‌گویی مربیان از زندگانی امام رضا(علیه‌السلام)، سرود، نمایش‌خلاق، معرفی‌شخصیت امام رضا توسط عضو نوجوان مرکز، همخوانی نوای درد محبت از برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

در پایان نیز از برگزیدگان ملی و استانی جشنواره رضوی در بخش‌های نقاشی، خوش‌نویسی، شعرخوانی و مشاعره تجلیل شد و اعضای برگزیده لوح سپاس و هدایای خود را از اسماعیل فتاحی مشاور مدیرکل و سکینه پارسا کارشناس فرهنگی کانون استان دریافت کردند.

شایان ذکر است در این مرکز از مجموع اعضای شرکت‌کننده در سیزدهمین جشنواره بین‌المللی رضوی، 5 نفر حائز رتبه برتر استانی و ملی شدند.