کد خبر: 245764
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
بازدید 1889
کانون گرمسار در بوستان سلامت

بوستان سلامت با همکاری کتابخانه سیار روستایی و مرکز فرهنگی‌هنری کانون گرمسار در پاک بیسکوران این شهر افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، بوستان سلامت با مشارکت نهادهای فرهنگی، هنری و همکاری سپاه ناحیه گرمسار با هدف ارائه الگوی اسلامی ایرانی، ترویج ارزش‌های اسلامی و فرهنگ ایرانی، ایجاد فضای ارزشی و انقلابی در اماکن تفریحی و گردشگری، ارتقای عزت شهروندی و مودت و دوستی در بین خانواده‌ها و ارتقای امنیت روحی و روانی افراد در پارک بیسکوران گشایش یافت.

به‌گفته‌ی مربی‌مسئول کتابخانه سیار روستایی کانون گرمسار، بوستان سلامت، فضایی است تفریحی و با نشاط که برخی از افراد جامعه و خانواده‌ها به دور از آسیب‌ها و معضلات فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی به منظور کسب آرامش و آسایش، اوقات فراغت خود را در آن سپری می‌کنند.

اسماعیل قندالی با اشاره به سخن مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه گرمسار که رویکرد محتوایی اجرای طرح بوستان سلامت در راستای ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با آسیب‌های ماهواره‌ها و رسانه‌های صهیونیستی در حوزه‌ی خانواده و اقتصاد است، اظهار داشت: اجرای این طرح، فرصتی عمومی برای مردم ایجاد کرده تا با گرایش‌ها و سلیقه‌های مختلف در مکانی مشخص بتوانند ساعاتی معنوی و سالم را سپری کنند.

وی در ادامه افزود: کتابخانه سیار روستایی با همکاری مرکز ‌فرهنگی‌هنری کانون گرمسار به‌عنوان متولیان فرهنگی حوزه‌ی کودک و نوجوان با ایجاد غرفه‌ای از محصولات فرهنگی در این بوستان به اجرای برنامه‌های متنوعی پرداخته است.

قندالی در پایان تصریح کرد: کانون پرورش فکری با برگزاری کارگاه نقاشی، ایستگاه بازی‌سرگرمی و عرضه‌ی محصولات فرهنگی در این نمایشگاه شرکت دارد و کتابخانه سیار روستایی کانون گرمسار نیز با برپایی ایستگاه مطالعه در خدمت بچه‌های خوب و کتاب‌خوان گرمساری است.

شایان ذکر است که رادیو پارک، ایستگاه‌های مشاوره مذهبی و روان‌شناسی فردی و گروهی، ایستگاه‌های تفریحی و سرگرمی از جمله ایستگاه عکاسی، ایستگاه هنر، ایستگاه بلوتوث، ایستگاه فضای مجازی، ایستگاه کودک و نوجوان، ایستگاه کتابخانه سیار، سینما بوستان، ایستگاه برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این بوستان تا پایان شهریورماه دایر بوده و شهروندان گرمساری می‌توانند در صورت تمایل هر شب از ساعت 8 الی 11 از این نمایشگاه بازدید کنند.