کد خبر: 245900
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
بازدید 5524
اعضای کانون بسطام در کارخانه سیم و کابل مغان

در هفتمین روز از ماه شهریور تعداد 15عضو پسر کودک و نوجوان مرکز فرهنگی ‌هنری کانون بسطام از کارخانه‌ی سیم و کابل مغان شهرستان شاهرود بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مربیان و اعضای کودک و نوجوان مرکز بسطام در راستای فراخوان کالای ایرانی از کارخانه‌ی سیم و کابل مغان بازدید کردند.

 مربی‌مسئول مرکز، هدف از اجرای این بازدید را آشنایی اعضا با تولیدات داخلی، افزایش دانش وآگاهی اعضا نسبت به تولیدات داخلی و معرفی محصولات داخلی عنوان کرد و افزود: شرکت کابل مغان، مستقر در شهرستان شاهرود از کارخانه‌های فعال در زمینه‌ی تولید انواع سیم و کابل است که فعالیت خود را با تولید سیم و کابل‌های فشار ضعیف و مخابراتی آغاز کرد و بعد از 24سال فعالیت و کسب تجربه در سال 2006میلادی تصمیم گرفت تا خطوط تولید و ساخت محصولات جدید همانند کابل‌های لاستیکی، فشار متوسط و قوی را در این کارخانه گسترش دهد. بدین‌منظور با خرید و نصب دستگاه‌های نوین، ظرفیت تولید خود را افزایش داد.

مریم کریمی همچنین اظهار داشت: در این بازدید حسین‌پور یکی از مهندسان این کارخانه در مورد انواع تولیدات و محصولات کارخانه، انواع دستگاه‌های موجود، میزان تولید محصولات، موارد کاربردی محصولات و... توضیح و در پایان به سؤالات مطرح شده‌ی تک‌تک اعضا پاسخ داد.