کد خبر: 247157
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۹
بازدید 3151
کتابخانه سیار کانون شاهرود در جشن غنچه‌ها

زنگ استانی غنچه‌ها با حضور نونهالان و میهمانان ویژه‌ای از اداره‌کل آموزش و پرورش استان در پیش‌دبستانی حضرت رقیه(س) نواخته شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مربی‌مسئول کتابخانه سیار روستایی کانون شاهرود با حضور خود در جشن غنچه‌ها و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، توانست مسئولین دستگاه‌های اجرایی را برای دقایقی میهمان کتابخانه کند.

مربی‌مسئول کتابخانه سیار روستایی کانون شاهرود و بسطام، نخست به روستای چهارطاق پرو رفت و پس از آن در دبستان حضرت رقیه(س) بسطام حضور یافت و با شرکت در مراسم گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع‌مقدس شهرستان شاهرود علاوه بر اجرای فعالیت‌های فرهنگی با پخش سرود کانون و آهنگ بوی ماه مهر و مدرسه از بلندگوی خودرو کتابخانه، در جمع مسئولین، به ارائه گزارشی پیرامون فعالیت‌های کتابخانه سیار روستایی در روستاهای شاهرود و بسطام پرداخت.

گفتنی است که دبستان حضرت رقیه(س) بسطام، میزبان نواخته‌شدن سه‌زنگ غنچه‌ها(ویژه‌ی دانش‌آموزان پیش‌دبستانی)، شکوفه‌ها(ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه اول) و جوانه‌ها(ویژه‌ی دانش‌آموزان پایه هفتم) بود که توسط پدران شهیدان متحدی و خونجگری اجرا شد. 

در این برنامه که به‌صورت جشنی شاد تدارک دیده شده بود، مدیر اداره مشارکت‌ها و مدارس غیرانتفاعی اداره‌کل آموزش و پرورش سمنان، کارشناس مسئول پیش‌دبستانی ادره‌کل، رییس اداره آموزش و پرورش بسطام و هیأت همراه، شهردار، رییس و اعضای شورای شهر بسطام، تنی چند از فرماندهان و خانواده محترم شهدا حضور داشتند و در پایان مراسم از کتابخانه سیار روستایی کانون شاهرود بازدید شد و مسئولین با فعالیت‌های مرکز سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان آشنا شدند.