دیدار مدیرکل کانون پرورشی فکری استان سمنان با مدیرکل آموزش و پرورش

مدیرکل کانون پرورش فکری به‌همراه کارشناسان ستادی و مربی‌مسئولان شهرستان سمنان، سرخه و مهدی‌شهر با مدیرکل و معاونان آموزش ابتدایی و پرورشی آموزش و پرورش استان دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، در این دیدار که در آغازین‌روز از هفته‌ی ملی کودک در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار شد، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان سمنان بر ضرورت تعامل و همکاری میان این دو نهاد تأکید کرد.

مهدی جمال، مدیرکل کانون پرورش فکری در ابتدای سخنانش ضمن گرامی‌داشت هفته‌ی ملی کودک، گزارشی از عملکرد کانون پرورش فکری را به صورت جامع و کامل به سمع و نظر مدیرکل آموزش و پرورش و معاونان این سازمان رساند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان افزود: در اختیار قرار دادن نتایج حاصل از اقدام‌پژوهی اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی مربیان این کانون می‌تواند به آموزش و پرورش از بهبود روند تعلیم و تعلم کمک کند.

غفار محمدی همچنین اظهار داشت: آموزش و پرورش آمادگی دارد که از نمایندگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کمیته‌ی تألیف استان سمنان استفاده کند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دی‌ماه امسال، پنجاهمین سالگرد تأسیس کانون فرا می‌رسد عنوان کرد: مراسم ویژه‌ای با عنوان «نیم قرن فعالیت و خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» در استان سمنان برگزار شود.

قاسم شریفی گفت: کاربست پژوهشی در حوزه‌ی کودک و نوجوان، نیازی ضروری است و در ادامه بر لزوم حضور کانون پرورش فکری در حوزه‌ی فضای سایبری و مجازی تأکید کرد.