کد خبر: 252558
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
بازدید 1205
اعضای کانون دامغان در استقبال از معاون رییس‌جمهور

نقالان نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان به استقبال مسعود سلطانی‌فر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور رفتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، دو عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان در مراسم استقبال از مسعود سلطانی‌فر، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به اجرای نقالی داستان شاهنامه و برپایی غرفه ماسک‌های مفهومی پرداختند.

به گفته‌ی فاطمه‌سادات امیرفخریان مسوول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان، با توجه به درخواست ادارات و سازمان‌های این شهرستان مبنی بر همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور پربار ساختن مراسم استقبال از معاون رییس‌جمهور، اعضا و مربیان این مرکز با وجود حجم کاری در ایام‌الله دهه‌ی فجر در این مراسم شرکت کردند و با برپایی غرفه‌ی ماسک‌های مفهومی و اجرای برنامه نقالی پذیرای سلطانی‌فر و هیئت همراه شدند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم رشید ملایی و احمد شمس دو عضو نوجوان این مرکز که به همراه الهام عباسی مربی کارگاه هنری و نوازنده تنبک به اجرای برنامه پرداختند، با تشویق معاون رییس‌جمهور و هیئت همراه روبرو شدند.

گفتنی است محمدرضا خباز استاندار سمنان، عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، علی‌اصغر مجد فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و دیگر مسوولین استانی و شهرستانی در این مراسم حضور داشتند.